Gwarancja
OGÓLNE WARUNKI GWARACJI ROLETKI, ŻALUZJE WEWNĘTRZNE
1- Gwarancja udzielona zostaje przez Gwaranta na warunkach określonych w niniejszym dokumencie.
2- Gwarancja obejmuje powstałe z winy Gwaranta wady fabryczne produktów. Za wady fabryczne uważa się zastosowanie wadliwych materiałów, błędy produkcyjne i błędy konstrukcyjne, uszkodzenia powstałe przed postawieniem produktu do dyspozycji Kupującego.
3- Uprawnienia z tytułu udzielonej gwarancji mogą być realizowane po przedstawieniu przez Kupującego paragonu lub faktury potwierdzającej zakup produktu.
4- Gwarancja udzielona zostaje na okres 24 miesięcy, liczony od paragonu lub faktury sprzedaży. Gwarancja dla firm i instytucji 12 miesięcy. Termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy reklamowanego produktu, licząc od dnia zgłoszenia reklamacji do dnia wykonania naprawy. W przypadku wymiany produktu na wolny od wad, termin gwarancji biegnie na nowo w stosunku do wymienionego produktu.
5- Gwarancja nie obejmuje: - uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad; - uszkodzeń wynikających z montażu, zmian lub napraw produktu dokonanych przez osoby inne niż uprawnione przez Gwaranta; - uszkodzeń powstałych w związku z użyciem części zamiennych lub akcesoriów innych niż wyprodukowane lub stosowane przez Gwaranta; - uszkodzeń powstałych w następstwie niezgodnej z przeznaczeniem eksploatacji produktu; - uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych (pożar, powódź, uderzenie pioruna, bardzo niskie temperatury oraz inne klęski żywiołowe); - konserwacji i czyszczenia produktów, a także wymiany bezpieczników, baterii; - odbarwień powierzchni lakieru; - naturalnych niewielkich odkształceń płaszczyzny taśmy aluminiowej, lameli drewnianych i powierzchni tkanin; przesunięcia wzorów do 2% , odkształcenia tkanin tzw łódkowanie, - produktów przecenionych, jako niepełnowartościowe.
6- W przypadku stwierdzenia wady, Kupujący zobowiązany jest poinformować o tym Gwaranta, w ciągu14 dni od daty jej zauważenia. Wady widoczne muszą być reklamowane w ciągu 7 dni od daty zakupu, nie później niż przed zamontowaniem produktu. Nie spełnienie powyższych warunków skutkować będzie utratą uprawnień z tytułu gwarancji.
7- Warunkiem przyjęcia reklamacji produktu i wykonania naprawy gwarancyjnej jest weryfikacja i potwierdzenie istnienia wady fabrycznej produktu przez Gwaranta.
8- Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne winne być zgłaszane drogą pisemną
9- Gwarant zastrzega sobie prawo żądania od Kupującego dodatkowych informacji związanych z reklamowanym produktem.
10 - Realizacja zgłoszenia reklamacyjnego może nastąpić przez: - naprawę reklamowanego produktu; - wymianę reklamowanego produktu; - zwrot kwoty pieniężnej, stanowiącej równowartość kwoty, jaką zapłacił Kupujący nabywając reklamowany produkt. Wyklucza się jakiekolwiek inne możliwości realizacji zgłoszenia reklamacyjnego niż wyżej wymienione, a także ich łączenie.
11 - Gwarant, według wyboru Kupującego, wymieni produkt na nowy lub dokona zwrotu równowartości ceny produktu jeżeli: - w okresie gwarancji dokonano trzech napraw gwarancyjnych tego samego produktu, a produkt nadal wykazuje wadę fabryczną uniemożliwiającą jego eksploatację; - usunięcie wady fabrycznej jest niemożliwe lub nadmiernie utrudnione.
12- Kupujący zobowiązany jest udostępnić produkt w sposób uzgodniony z Gwarantem, w celu dokonania weryfikacji i potwierdzenia istnienia wady fabrycznej, a także umożliwienia wykonania naprawy gwarancyjnej, która w zależności od rodzaju stwierdzonej wady fabrycznej może zostać zrealizowana na miejscu u Kupującego lub u Gwaranta. Decyzja o sposobie załatwienia reklamacji należy wyłącznie do Gwaranta, jednakże Kupujący ma prawo do niewyrażenia zgody na interwencję ekipy serwisowej. W takim wypadku Kupujący zobowiązany jest do przesłania reklamowanego produktu do siedziby Gwaranta.
13- Od momentu dokonania weryfikacji i potwierdzenia istnienia wady fabrycznej produktu ujawnione w okresie gwarancyjnym wady fabryczne będą usuwane w najbliższym możliwym terminie.
14 - Wszystkie wadliwe produkty lub ich części, których wymiany dokonano w ramach gwarancji, stają się własnością Gwaranta.
15 - Odpowiedzialność Gwaranta za wady fabryczne produktu nie może przekroczyć jego wartości.. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe w następstwie wady fabrycznej produktu, takie jak naprawa szkody, utrata zysku i inne.
16- W przypadku bezpodstawnego wezwania Gwaranta do naprawy gwarancyjnej, wszelkie koszty z tym związane ponosić będzie Kupujący.
17- Niniejsza gwarancja w odniesieniu do towarów konsumpcyjnych, w rozumieniu ustawy z dnia 27.07.2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002/141/1176), nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
GWARANCJA_ROLETKI.pdf |
opis wybranych wyłączeń z gwarancji
.
przesunicia_wzorw.pdf |
odksztalcania-tkanin.pdf |